Hoe zet je digital PR succesvol in voor SEO?

Hannah Smith zet digital PR voornamelijk in voor SEO. Maar hoe pak je dat aan en zorg je dat het ook daadwerkelijk links genereert?

5 april 2023, 08:07 1977 x gelezen

Hannah Smith werkte 7 jaar in offline marketing en maakte in 2007 de switch naar online. Ze heeft veel ervaring met SEO en specialiseerde zich in creatieve content uitingen inzetten voor digital PR. Ze won verschillende awards en stond op het podium van onze andere MozCon, SearchLove, SMX en BrightonSEO. In deze aflevering deelt ze inzichten over hoe je digital PR succesvol inzet.

In deze aflevering praat Hannah Smith van Worderist over hoe je digital PR succesvol inzet voor het verkrijgen van links.

  • Wat is digital PR?
  • Wat zijn goede digital PR doelen en KPI’s
  • Voorbeelden van succesvolle digital PR campagnes
  • Learnings uit een grote benchmark study van digital PR campagnes
  • Het proces voor het creëren van een succesvolle digital PR campagne

Bekijk of luister de aflevering op Inbound4Cast en abonneer je op deze podcast via Spotify.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags
seo,

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!