Hoe zorg je voor structuur in je conversie-optimalisatieproces?

18 augustus 2017, 06:00

Noot van redactie, 22 augustus 2017:

Helaas is deze blogpost op verzoek offline gehaald. Wij hopen het artikel in de toekomst weer te kunnen publiceren.

Wouter Wensing
Online Marketing Manager & Team Lead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany

Wouter Wensing is teamlead Conversion & Webanalytics bij fullservice bureau ISM eCompany. Hij helpt bedrijven om de conversie van hun webshop structureel te verhogen. De afgelopen jaren heeft Wouter bijgedragen aan de groei van tientallen high-traffic webshops zoals Fietsenwinkel.nl, Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi. Daarnaast is Wouter Manager van het Online Marketingteam.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Freddy

    Welke software heb je gebruikt Wouter voor deze A/b test? (VWO, Google Optimize, Optimizely)


    20 augustus 2017 om 09:56
    Freddy

    Welke software heb je gebruikt Wouter voor deze A/b test? (VWO, Google Optimize, Optimizely)


    20 augustus 2017 om 09:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!