HOLND FSTVL 2003

HOLND FSTVL 2003

De Holland Festival campagne van 2003 ontworpen door Laboratorivm toont de twee gezichten van de kunst: een verleidelijke en een verontrustende, duistere kant. Bevallige modellen verleiden het publiek om de grote namen in dit festival zoals Pina Bausch, Heiner Goebbels, Trisha Brown en The Wooster Group te bezoeken. De bijbehorende achterzijdes laten zien dat deze kunstenaars nog altijd voorstellingen maken die ons confronteren met de donkere en gevaarlijke kant van het leven.

(met dank aan Rojola voor de shots; was zelf weer eens m`n camera vergeten).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.