@Home lanceert: jelevenlanggratisinternet.nl

6 juli 2004, 13:08

@Home, de kabel internet service provider van Essent Kabelcom, lanceert vandaag een e-marketing loyalty programma onder de naam www.jelevenlanggratisinternet.nl

Het betreft een spelconcept waaraan iedere Nederlander die internet aansluiting heeft en over een e-mail adres beschikt kan meedoen. Deelnemers maken kans op een groot aantal prijzen. Media ondersteuning zal geschieden via internet, radio en e-mailmarketing. De hoofdprijs is je leven lang gratis internet van @Home. Het concept en de executie van het programma komen van het Amsterdamse bedrijf Veritate Company, markleider in e-mail marketing. Neckermann Homeshopping is aangetrokken als partner voor spraakmakende prijzen. @Home en Veritate Company werken al sinds 2001 succesvol samen op het vlak van e-mail marketing.

Het www.jelevenlanggratisinternet.nl programma dient voor @Home een drietal doelen: Op de eerste plaats dient het programma als loyaltyinstrument voor de bestaande abonnees van @Home. Met de kans op de te winnen prijzen wil @Home waarde toevoegen aan de relatie. Op de tweede plaats is dit onderscheidende programma voor nog-niet abonnees van @Home een leuke en unieke manier om kennis te maken met de kabel internet provider. Tenslotte wil @Home met dit programma graag invulling geven aan het fun element in haar propositie: Internet met @Home is naast goed ook leuk! De looptijd van deze actie is 3 maanden. Bij succes wordt de actie periodiek herhaald met een variatie aan thema’s.

Bron:

Persbericht @Home

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!