Homemade iPod commercial boekt online succes

13 december 2004, 13:28

Of we hier echt met een stukje hobbyisme te maken hebben of een creatieve manier van Apple om een zo groot viraal effect te creeren maakt mij eigenlijk niet uit. De commercial van de ‘flying iPod mini’s’ ziet er strak (of cool zeggen mijn kinderen tegenwoordig) uit. Inmiddels meer dan 37.000 maal bekeken. Dit prive-initiatief van George Masters.

George Masters’ 60-second animated advertisement features flying iPods, pulsing hearts and swirling ‘70s psychedelia. It received moderate traffic until it was picked up by several blogs last week. In a matter of days, the homemade ad has been watched more than 37,000 times, and is making the rounds on blogs and e-mail.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

2 Reacties

    niels

    je kinderen lopen achter edwin, cool kan echt niet meer.

    lauw of schraal moet je zeggen 😉


    13 december 2004 om 15:11
    Edwin Duys

    @Niels,

    Het is niet bij te houden… net als dit vak overigens


    13 december 2004 om 18:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!