Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoofdstuk 7 van het NIMA Marketingfacts Jaarboek: Media #adv

6 augustus 2021, 12:55

Media worden doorgaans gedefinieerd als ‘middelen om informatie over te dragen’. In de praktijk worden de dragers/kanalen bedoeld die massacommunicatie – uitzenden, streamen of publiceren voor een omvangrijk publiek – mogelijk maken. Hoe het medialandschap er in 2021-2022 uitziet: welke media zijn van belang en welke functies vervullen ze?. Lees hier meer over in het NIMA Marketingfacts Jaarboek!

Bestel ‘m snel!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!