Huizen zoeken met Google en Craigslist

13 april 2005, 03:46

Huizen zoeken met Google en Craigslist

Paul Rademacher heeft een handig scriptje geschreven dat 1) alle aanbiedingen van huur- en koophuizen uit Craigslist plukt, en 2) deze met Google Maps op een kaartje prikt. Een knap staaltje ‘consumer generated functionality’.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Jeroen

    @consumer generated functionality

    Mister Rademacher heeft zijn domeinnaam anders wel mooi via PR Holdings, Santa Clara, CA 95054, US geregistreerd. Zijn eigen toko want het vestigingsadres is hetzelfde als zijn eigen adres.

    In hoeverre spreek je dan nog van ‘consumer’ generated functionality? Of is het gewoon goede PR?


    13 april 2005 om 05:31
    Robin de Groot

    Mee eens, het is gewoon een PR stunt.

    Omdat webloggers zo ontzettend op ggl geilen publiceren ze werkelijk alles dat iets met dat waardeloze bedrijf te maken heeft.

    Ook die berichten over zus begint een company weblog en zo een blog…pffff. Wat is er nou zo bijzonder als het corporate magazine online gaat met een persoonlijk tintje en zich extern focust?


    13 april 2005 om 06:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!