Humor in de ‘weblogjournalistiek’

Humor in de ‘weblogjournalistiek’

Het gebeurt niet vaak maar vanavond bij het scannen van de marketingfeeds heb ik toch af en toe in een deuk gelegen om de diverse headlines. Zo heeft Michiel Pot van Brandstage professor Fluitje weer van stal gehaald in zijn artikel Adverteerders dreigen met totale reclame boycot.

Jeroen Bertrams van Hyped maakt het helemaal bont. Inhakend op het nieuws komt hij met Wendy van Dijk doet RSS feed Telegraaf crashen, BMW site trekt recordbezoek na ban Google en Cursus RSS voor top van Economische Zaken.

Ben benieuwd welke lezers of media het dit keer oppakken. Want geloof het of niet, ik krijg nog steeds vragen binnen waar het onderzoek van professor Fluitje is op te vragen!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.