ikbenmijnjobbeu.be

13 januari 2006, 12:15

Een voorbeeldje hoe je ook in een B2B-markt creatief kan zijn met digitale media … al zeggen we het zelf.

Deze Belgische campagne-site voor Ford Fleet toont een aantal filmpjes met alles-behalve-gemotiveerde werknemers op kantoor in de hoofdrol.

Natuurlijk hebben deze werknemers hun interesse in hun job verloren omdat ze niet over een bedrijfswagen van Ford beschikken.

Leuke gimmick en nieuw in creatief opzicht (?) is dat de scenes vanuit verschillende (verborgen) camera-hoeken kunnen worden opgeroepen door de bezoeker.

Ford rekent op een sterk viraal effect via e-mailtjes die je naar je baas kan sturen en via een “Out of Office”-boodschap die je kan forwarden naar anderen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Inderdaad een leuke campagne! Kom je ons tzt ook nog vertellen hoeveel bazen er een mailtje hebben ontvangen? Ben wel benieuwd!


    13 januari 2006 om 15:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!