Imc2 voegt RSS aan haar dienstenpakket toe

11 mei 2005, 19:12

Imc2, het interactieve marketingbureau van ondermeer Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Pfizer en Blockbuster, gaat haar klanten RSS marketing aanbieden. Onder de werknaam ‘Dispatch’ biedt ze allerlei handige RSS tools aan, waaronder een ‘publishing platform’ dat volledig geïntegreerd is met haar reeds bestaande e-mail marketing platform.

Ondanks al dit moois heeft nog geen enkele klant toegehapt. “The concern that we’ve heard from marketers is that they’ve spent so many years building their e-mail databases, that they don’t necessarily want to give people an alternative.”

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Typische uitspraak van (e-mail) marketeers. Eerst zoveel mogelijk inkomsten halen uit wat ze nu hebben alvorens te komen met iets nieuws. Naar de behoefte en mening van de consument wordt niet gevraagd.


    11 mei 2005 om 19:29
    Tinus

    Innovatie wordt niet gedreven door de grote bedrijven, maar door de kleintjes.


    12 mei 2005 om 04:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!