Informatie als marketingmedium

26 januari 2006, 13:04

Eindelijk een uitgever die erg geen doekjes meer om windt, en informatie gewoon als marketingmedium aanbiedt:

“Vrouw.nl is geen kerstboom vol reclame. Al die schreeuwende banners irriteren vaak meer dan dat ze de bezoeker iets van zijn gading bieden. Als het even kan willen we de site zonder banners exploiteren; inkomsten zullen moeten komen uit betaalde aangeboden artikelen, zoals gesponsorde verhalen.”

Bron: Planet.nl

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    Gewoon een advertorial toch of mis ik iets?


    26 januari 2006 om 13:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!