Informatie als marketingmedium

26 januari 2006, 13:04

Eindelijk een uitgever die erg geen doekjes meer om windt, en informatie gewoon als marketingmedium aanbiedt:

“Vrouw.nl is geen kerstboom vol reclame. Al die schreeuwende banners irriteren vaak meer dan dat ze de bezoeker iets van zijn gading bieden. Als het even kan willen we de site zonder banners exploiteren; inkomsten zullen moeten komen uit betaalde aangeboden artikelen, zoals gesponsorde verhalen.”

Bron: Planet.nl

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    Gewoon een advertorial toch of mis ik iets?


    26 januari 2006 om 13:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!