Infuus met wodka Absolut

7 juli 2006, 09:57

Nike SchaatsenHet Russische tijdschrift kAk heeft designers gevraagd om bekende merken onder handen te nemen. Het doel was om een massaproduct om te toveren tot een uniek kunstobject. Dit resulteerde in een houtschaaf van Gillette, een toiletborstel van Oral-B, rubberlaarzen van Adidas, schaatsen van Nike etc. Met als hoogtepunt een infuus met wodka Absolut waarmee wodka direct in de bloedbaan komt. Alle kunstobjecten waren tentoongesteld tijdens de Design en Reclame beurs in Moskou en staan op de website van kAk.

Infuus met wodka Absolut:

Infuus met wodka Absolut

Dit is een houtschaaf van Gillette:

En dit is een toiletborstel van Oral-B:

Toiletborstel Oral-B

Serge Fenenko
Strategy Director bij Novocortex

Strategy Director van het internet marketingbureau Novocortex, na 7 jaar marketing en business development bij Rabobank. Novocortex is gespecialiseerd in interactieve marketing en Internet Strategie Audits. We werken internationaal - in Nederland, Zwitserland, Rusland, Oekraïne, Kroatië etc. Novocortex maakt interactieve campagnes, virals en iPhone games die aandacht in sociale media en prijzen op internationale festivals winnen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    serge.fenenko@novocortex.com

    Worth1000 is ook goed, het grootste verschil met de actie van kAk – alle objecten van kAk zijn echt (geen Photoshop dus) en met de hand gemaakt!


    7 juli 2006 om 12:37

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!