Integratie offline en online moeizaam

Integratie offline en online moeizaam

Grote bedrijven hebben moeite met de integratie van offline- en onlinemarketing. Directies nemen te weinig de tijd om de effectiviteit van hun marketingcampagnes te meten, hoewel ze wel beseffen dat dat toch steeds meer nodig is. Ruim een derde heeft geen idee hoe het effect van hun onlinecampagnes moet worden vastgesteld. Een en ander blijkt uit een onderzoek van de Economist Intelligence Unit (pdf). Het onderzoek, gesponsord door Google, is gehouden onder ruim tweehonderd bedrijven wereldwijd (via: Adforesult).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.