Interactieve campagne Peugeot Polen

22 februari 2005, 10:24

Interactieve campagne Peugeot Polen

Nog eentje voor de lunchpauze, de recentelijk gelanceerde campagnesite voor de Peugeot 407 SW in Polen. Treedt het virtuele huis binnen en geniet van de interactieve verassingen die je kunt vinden in de hal (przedpokoj), de salon, de slaapkamer (sypialnia), de werkkamer (gabinet) of de fitnessruimte (silownia). Muziek luisteren, commercials bekijken, het laatste nieuws lezen (als je de Poolse taal machtig bent) en een proefritje maken met de nieuwe Peugeot 407 SW, het kan allemaal (met dank aan Dorri Owczarz).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!