Internet advertising inspireert ‘oude’ media

Internet advertising inspireert ‘oude’ media
, Carl Mangold
imageRoyal Canin heeft vandaag een ‘floater’ geplaatst in de papieren Metro. Erg grappig, om te zien hoe online advertising haar offline evenknie beïnvloedt. Online is deze actie overigens niet terug te vinden. En dat is toch wel weer erg slordig…

Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.