Interview Vincent Everts over The Next Web

18 april 2009, 20:19

Interviews met internetondernemer Vincent Everts zijn schaars. Spreek je Vincent dan gaat zijn enthousiast en energiek verhaal gepaard met een ongezouten mening. Daniëlle Schouten (AtMost.TV) interviewt @Vincente en vraagt hem niet alleen naar de winkansen van ‘zijn’ start-up Yubby.com maar vooral naar zijn mening over The Next Web editie 2009. Een interview inclusief sluikreclame voor Apple.

Patrick Petersen
Senior Online Marketeer en transitie, multi-trainer, auteur, spreker bij AtMost(TV) en @Onlinemarketeer

Vreemde eend Adriaan Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, internationaal spreker en trainer-docent (Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in een focus op pragmatische inspiratie. Senior online strateeg, crossmediaal transitie marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater getipt als nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De excentrieke Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Categorie
Tags

3 Reacties

    mgvandenbroek

    Leuk interview, Dani! 🙂


    19 april 2009 om 16:41
    Jan

    …dus word jubby helemaal niks 🙂


    20 april 2009 om 16:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!