Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
wat zijn het nou, abonnees of abonnementen?
Tja, dat is een beetje onduidelijk.
Hoe zit dat in de ‘oude’ wereld, Marc? Tel je iemand met een abonnement op ‘Adformatie’, een abonnement op ‘AdfoDirect’ en een abonnement op ‘Communicatie’ als één, of als drie abonees?
beetje flauw Carl.
Na het installeren van iTunes heb ik zo’n 10 subscriptions er in gezet. Stel dat een ieder dat gedaan heeft en we hebben het over abonnementen dan heb je het over 100.000 abonnees. Dat valt dan tegen.
Als ik MarketingVox goed begrijp gaat het over abonnementen. (en ik zou ook een flauwe opmerking kunnen maken over de headline boven je artikel)
@Marc: Volgens jou geldt dus het onderstaande?
1. Als ik me met iTunes abonneer op één RSS uitzending, dat krijgt die uitzender er één abonnee bij.
2. Als ik me met iTunes abonneer op twee RSS uitzendingen, dan krijgt elke uitzender er maar een halve abonnee bij.
… enzovoorts.
Erg raar, hoor. Volgens mij tellen alle RSS uitzenders elke abonnee gewoon als één, ongeacht of die persoon wel of niet ook op andere RSS uitzendingen is geabonneerd.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!