Jan Mulder legt geen windeieren

16 februari 2005, 13:00

Jan Mulder legt geen windeierenSchrijver en criticus Jan Mulder is sinds augustus vorig jaar op tv te zien in diverse reclamespots van de Postbank (al dan niet in het bekende blauwe leeuwenpak).

Niet iedereen zit er op te wachten, maar het heeft de Postbank geen windeieren gelegd zo schreef Trouw gisteren. De bank is in een overvolle vechtersmarkt gestegen naar een tweede plaats als hypotheekverstrekker. Rabobank bezit echter nog steeds een ruime voorsprong.

Met name SNS is in marktaandeel de verliezer. SNS wil haar portefeuille gezond houden en doet niet mee aan de concurrentie op prijs door Rabo en Postbank, aldus een woordvoerder. De verstevigde concurrentie heeft de groei van buitenlandse aanbieders eveneens gestokt. Het marktaandeel van deze groep zakte van 6 naar 4,2 procent.

Het volledige artikel is hier (voor abonnees) of hier (na registratie) te downloaden.

Bron: Trouw

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!