Jeroen Mirck versterkt Marketingfacts en MarketingTribune
Journalist Jeroen Mirck komt vanaf januari 2018 fulltime de redacties van Marketingfacts en MarketingTribune versterken. Hij gaat zijn tijd gelijkelijk verdelen over deze twee vaktitels van BBP Media.
Bij Marketingfacts gaat hij als contentmanager de blogger-community aansturen. Bij MarketingTribune zal hij als redacteur voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de verslaggeving over reclame, media en sponsoring.
Jeroen Mirck (46) was voorheen zelfstandig journalist en werkte onder meer voor Emerce, Dirty Science en de afgelopen vier jaar ook voor MarketingTribune. Eerder was hij hoofdredacteur van Quality in Meetings (QM) en carrièretijdschrift Memory Magazine, redacteur van Adformatie en redactiechef van Emerce.
Toonaangevende marketingblog
“Ik schrijf al twee decennia over reclame, marketing en media, maar dit vakgebied gaat nooit vervelen”, zegt Mirck. “De afgelopen vier jaar heb ik als freelancer intensief samengewerkt met de redactie van MarketingTribune. Dat is goed bevallen. Toen BBP Media me het aanbod deed om daarnaast ook de toonaangevende vakblog Marketingfacts onder mijn hoede te nemen, was de keuze snel gemaakt.”
Vanaf januari blijft Mirck voor MarketingTribune goeddeels doen wat hij de afgelopen vier jaar al deed, maar gaat hij daarnaast ook uitvoerig in gesprek en aan de slag met de blogger-community van Marketingfacts. “Als blogger van het eerste uur kijk ik daarnaar uit. Samen gaan we Marketingfacts klaarstomen voor een nieuwe fase, waarin we nog meer dan voorheen de marketeers aan het platform willen binden.”
Welkom Jeroen!
Heel veel succes en plezier bij je nieuwe uitdaging 😀
Dank je wel, Alice. Ik ben inmiddels aan de slag en hoef me niet te vervelen. Veel zin om verder te bouwen aan dit toonaangevende platform!