Kantoor aan huis: André Scholten, analytics-specialist

9 oktober 2013, 08:29

In samenwerking met Nuon portretteren we deze zomer vijf thuiswerkende ondernemers. Als vierde in de rij interviewde Henk-Jan Winkeldermaat (@punkmedia) André Scholten, zelfstandig analytics-specialist én longtime Marketingfacts-blogger. André optimaliseert websites op basis van data, vergroot de doorzoekbaarheid voor zoekmachines en de snelheid van de websites. Thuiswerken is voor hem fantastisch, vooral door de flexibiliteit. Ook al helpt het vaste ochtendritueel – ontbijten en kinderen naar school brengen – wel om het ritme te beginnen. En dat hij in Assen woont en vooral voor klanten in de Randstad werkt, is voor hem een nadeel én een voordeel: als hij niet op pad is naar klanten, geeft het hem de rust om geconcentreerd te werken.

In deze serie ging Henk-Jan eerder al langs bij Shirley Born van Sjurlie Fotografie, Dimitry Vleugel van Androidworld.nl en Annabel Heijen van Soul Film Productions.

Kantoor aan Huis-pakket

Nuon biedt speciaal voor thuiswerkende zzp'ers het Kantoor aan Huis-pakket aan. Want thuiswerken levert niet alleen de voordelen op die André noemt, maar bijv. ook een lager energietarief en interessante fiscale mogelijkheden. Bereken nu je eigen voordeel!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!