Keep the can cool

23 mei 2005, 18:14

Keep the can cool Geheel in de stijl van de oldskool computerspellen heeft Heineken een nieuwe game online gezet: Keep the can cool. Ren, vlieg en vecht door een supermarkt om je blikje bier koel te houden van de warme duiveltjes. De midi-soundtrack is al nostalgisch genoeg!

Hulde aan Qi voor wederom een geweldig concept. De tv-commercial mag er ook zijn. Iemand een link voor de online versie hiervan?

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    armand

    Vergeet ook niet TBWA/Neboko. Die hebben de commercial gemaakt waar het spel op is gebaseert.


    24 mei 2005 om 05:13
    Robert Gaal

    Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik Qi als voorbeeld moet nemen bij een gesprek met een klant, dan zou ik miljonair zijn op dit moment. Wederom een voorbeeld voor de rest.


    24 mei 2005 om 05:41
    Jeroen de Bakker

    Het spel hebben we gemaakt met ra.nj

    Helemaal top gedaan!


    24 mei 2005 om 07:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!