Keynote Ken Hughes: “The focus should never be on technology” #ADV
Smartphones, apps en social media zijn vaak de focus van bedrijven. Maar “the focus should never be on the technology“, zegt Ken Hughes, Europa’s toonaangevende Consumer & Shopper gedragsdeskundige. Tijdens zijn presentatie op Shopping Today op 24 september stelt hij dat technologie alleen een katalysator is voor wat er echt gebeurt: een verandering in shopper- en consumenten-DNA.
Volgens Hughes is er een groot verschil in verwachtingen tussen de BG- en AG-consument; de consument geboren before Google (BG) en after Google (AG). Deze AG-consument reageert en is fundamenteel anders dan de consument van de afgelopen 20-30 jaar (BG). Hij heeft andere verwachtingen van het leven, relaties, merken en bedrijven. Maar hoe zien die verwachtingen eruit? En wat betekent dit voor jouw bedrijf? Je leert het tijdens de presentatie “The Digital Native Advance: A New Shopper DNA“.
Over Ken Hughes
Naast CEO en oprichter van Glacier Consulting en docent in consumentengedrag, is Ken Hughes vooral beroemd door het brengen van inzichtelijke, lichtelijk provocerende en zeer vermakelijke content. Wil je daar alvast een voorproefje van zien? Bekijk hier Ken Hughes’ presentatie tijdens TEDx.
In Europa is Hughes een toonaangevende consumer- & shoppergedragsdeskundige en ook wereldwijd wordt hij gezien als leider op verschillende gebieden binnen shopperpsychologie en consumentengedrag.
Creëer jouw persoonlijke (e)commerce update!
Naast de presentatie van Ken Hughes biedt het Shopping Today-programma nog veel meer interessante sessies. Wat dacht je van een kijkje in de risico’s en kansen door de opkomst van online marktplaatsen, tips over hoe je een merk bouwt in een wereld van versplinterde media of de best practices binnen de inkoop- en supplychainontwikkelingen? Stel jouw eigen persoonlijke programma samen dat aansluit op jouw branche en vakgebied!
Bekijk het volledige programma.
Profiteer nu van het kortingstarief!
Wil jij het veelzijdige programma van Shopping Today niet missen? Lezers van Marketingfacts kunnen nu hun kortingskaarten bestellen. Dit doe je door onder het kopje ‘Actiecode’ de optie ‘Ik heb een actiecode ontvangen’ aan te vinken en vervolgens de actiecode SHT15MAR in te vullen.