KlachtenCentrale biedt consumenten nieuw platform voor klachten

KlachtenCentrale biedt consumenten nieuw platform voor klachten

KlachtenCentrale is het internetplatform waar consumenten sinds vorige week vrijdag terecht kunnen met alles wat met klachten te maken heeft. Consumenten kunnen hun klachten over bedrijven of instellingen gratis plaatsen. De klachten worden automatisch doorgegeven aan de bedrijven of instellingen. Zij krijgen dan de gelegenheid de klacht op te lossen door via e-mail te corresponderen. Op de site is ook een top-10 klachten te vinden waar, niet geheel onverwacht, op dit moment vooral internetproviders, energiebedrijven en telecomproviders zijn te vinden.


Delen

0
0


Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • op 27 januarir bij IT'S Deventer een draadloze hoofdtelefoon gekocht om thuis muziek te kunnen beluisteren zonde mijn buurman te storen.
    Ik ben kunst schilder en ik vind het fijn om tijdens mijn werk af entoe naar muziek te luisteren,
    Thuis gekomen in Zutphen ben ik de hoofdtelefoon gaan uitproberen maar ik merkte dat het signaal werd gestoord bijna bij iedere hoofd beweging die ik maak wanneer ik aan het werk ben. Bovendien wanneer ik stil zit is de geluidskwaliteit een heel stuk minder dan wanneer ik muziek beluister door een normale koptelefoon.
    Maar de geluisstoornis bij iedere hoofdbeweging is echt erg. Dan knetter het en dan ruist het of valt het geluuid gewoon weg. Afgelopen zaterdag 3 feb.naar It's iDeventer terug gegaan om mijn geld terug te vragen en daarbij heb ik duidelijk vermeld waarom die hoofdteleoon helemaal niet voldoet.
    Maar men wil mij 70 euro die ik er voor heb betaald niet gaan teruggeven omdat de apperatuur goed is naar hun maatstaven. Dat kan dan wel zo zijn maar bij mij in huis werkt het niet goed en ik heb niks aan dit ding. Ik wil gewoon mijn geld terug of een hoofdtelefoon kopen die wel voldoet in mijn huiskamer terijl ik me beweeg. Die hoofd telefoon is nog volkomen in orde. ik heb dat ding hooguit 10 minuten uitgeprobeerd en nog geen week in huis gehad en weer terug in de doos gestopt. Ik begrijp niet dat het personeel mijn niet normaal wil tegemoetkomen door mij het geld terug te geven
    Hoogachtend,
    W. Hilarius

    geplaatst op
  • het slaat nergens op ben ik mee eens dat je terug gaat naar de winkel
    hoor graag een reactie van je.

    geplaatst op
  • hey ik ben Bram Janson

    geplaatst op
  • Wie is nu wie?

    geplaatst op
  • Ja Ik Ben Bram Janson ik ben vandaag jarig dus maarja oke

    geplaatst op
  • Hey Ik ben Bram Janson wie ben jij?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.