Kluwer lanceert Marketing Research Base

Kluwer lanceert Marketing Research Base

Uitgeverij Kluwer heeft een nieuwe dienst ontwikkeld voor professionals op het gebied van marketing, marktonderzoek, communicatie en reclame: de Marketing Research Base. Het is een vakblad dat tien keer per jaar verschijnt in combinatie met een online database die op termijn samenvattingen van honderden marktonderzoeken zal bevatten.

Kluwer wil de onderzoeksdatabase bieden omdat ?ge?nteresseerden vaak niet de juiste informatie weten te vinden en de aanbieders moeite hebben ge?nteresseerde professionals te bereiken?.

In het blad worden maandelijks zo?n twintig samenvattingen van actueel marktonderzoek gepubliceerd waarbij de abonnee de mogelijkheid wordt geboden de originele, volledige marktonderzoeksrapporten direct te bestellen of te downloaden via de site.

Bron:
http://www.adformatie.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.