Kwart van tv-tijd in VS bestaat uit non-content

Kwart van tv-tijd in VS bestaat uit non-content

Mindshare heeft in de VS onderzoek gedaan naar de hoeveelheid non-content (of non-programming time) op tv. ABC, NBC en Fox preseteren het om 25% van de tijd te vullen met commercials, aankondigingen en andere non-content. En ze zijn er nog trots op ook!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.