Laat je op 20 maart inspireren door klantenluisteraar Frans Reichardt
In het webinar, getiteld "Mind the Gap", deelt Frans de allernieuwste inzichten over klantervaringen en customer journeys. Wat verwachten klanten anno nu eigenlijk écht? En zijn we daar als CX-specialisten wel voldoende op voorbereid?

Welke onderwerpen komen in het webinar aan bod?
De volgende stap in de ‘Experience Revolutie’ – Na Customer Experience en Employee Experience is het tijd voor Societal Experience. Hoe speelt duurzaamheid hierin een rol?
De impact van Employee Experience op klantbeleving – Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten.
Succesvolle omnichannel klantcommunicatie en personalisatie – Hoe bereik je jouw klanten op de juiste manier, op het juiste moment?
De kracht van generatieve AI en AI-assistenten – Wat betekenen deze innovaties voor het koopproces en klantcommunicatie?
Slim omgaan met klantfeedback – Gebruik input van klanten voor strategische beslissingen.
Van klantloyaliteit naar digital trust – Ontdek hoe transparantie bijdraagt aan vertrouwen in jouw merk.