Laatste Cross Media Cafe van dit seizoen

6 juli 2005, 11:17

Gisteren was het laatste Cross Media Cafe van dit seizoen, georganiseerd door iMMovator en Syntens. Dit maal geen inhoudelijke sessie, maar een feestelijke afsluiting. Ook werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuw leerwerkbedrijf te openen met de naam MP 4.5. Dit bedrijf is een samenwerking tussen iMMovator, de Hogeschool van Utrecht en de InHolland hogeschool.

Ton van Mil, directeur van iMMovator, gaf een korte presentatie over de laatste trends op het gebied van cross media. Volgens hem zullen meer partijen zich gaan richten op Cross Mediaal uitgeven en Interactieve Televisie. Verder worden games steeds belangrijker. Na een bezoek aan Amerika concludeert hij dat Nederland niet meer kan tippen aan die grote markt. Wel kan Nederland volgens hem een belangrijke rol krijgen als ?hub’ voor de lancering van games in de rest van Europa. Derde belangrijke trend is breedband. Het wel of niet slagen van een groot aantal plannen zal afhangen van de beschikbare snelheden de komende tijden.

Het Media Caf? werd afgerond met korte presentaties van een aantal bedrijven die opgestart zijn binnen iMMovator, namelijk: Wunderwall, File-reg, Keeno, IkVader, Dagjetelevisiemaken en Vivesta.

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

1 Reactie

    indira

    daar kom ik dan ook mooi laat achter…


    24 augustus 2005 om 12:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!