Leer alles over contentmarketing tijdens de NIMA masterclass contentstrategie

16 mei 2014, 07:30

Contentmarketing. Of het nou de heilige graal is van de hedendaagse ‘inbound’ marketing of gewoon oude marketingwijn in nieuwe zakken – die discussie doet er eigenlijk niet eens zo veel toe. Veel belangrijker is namelijk de vraag: werkt het? En hóe zorg je dat het werkt? Je leert het allemaal tijdens de door Marketingfacts mede-georganiseerde NIMA masterclass contentstrategie op 22 mei a.s.

Wat levert deze NIMA Masterclass op?

Tijdens deze NIMA Masterclass contentstrategie wordt ingegaan op bovengenoemde vragen. Met de nadruk op het werk-aspect. Want contentmarketing heeft een ‘sexy image’, maar is (vooral) ook een kwestie van hard werken: reviewen welke content je als organisatie al hebt, collega’s enthousiasmeren, management overtuigen, content optimaliseren voor de verschillende kanalen en media, etc.

Wie spreken er?

  • Suzanne de Bakker – zelfstandig adviseur en universitair docent aan de Universiteit van Amsterdam op het gebied van contentmarketing, -strategie en branded content.
  • Marieke Heesaskkers – brandmanager, Limburgia Utiliteitsdeuren
  • Ingrid Archer – managing partner, spotONvision
  • Laura Kerckhoffs – marketingmanager, AFAS

NIMA Masterclass

Tijdens deze NIMA Masterclass behandelen we een specifiek marketingthema waarbij we de theorie combineren met de praktische toepassing (NIMA B-niveau). Basiskennis aangaande het marketingthema is tijdens het volgen van deze class een vereiste.

Aantal deelnemers: maximaal 30.

PE-punten

Senior Marketing Professionals ontvangen 10 PE-punten voor het volgen van deze NIMA Masterclass.

Wat kost het?

NIMA-leden betalen het gereduceerde tarief van € 395 (excl. BTW). En het mooie is: jij als Marketingfacts-lezer ook! Gebruik daartoe bij inschrijving de code “MFKORTING”. Oh, en inschrijven doe je hier!

In de prijs inbegrepen zijn de lunch en het boek ‘Content Marketing; think like a publisher- how to use content to market online en in social media‘ van Rebecca Lieb.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Servicedesk

    Mooi artikel!


    28 februari 2017 om 21:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!