Leer alles over contentmarketing tijdens de NIMA masterclass contentstrategie
Contentmarketing. Of het nou de heilige graal is van de hedendaagse ‘inbound’ marketing of gewoon oude marketingwijn in nieuwe zakken – die discussie doet er eigenlijk niet eens zo veel toe. Veel belangrijker is namelijk de vraag: werkt het? En hóe zorg je dat het werkt? Je leert het allemaal tijdens de door Marketingfacts mede-georganiseerde NIMA masterclass contentstrategie op 22 mei a.s.
Wat levert deze NIMA Masterclass op?
Tijdens deze NIMA Masterclass contentstrategie wordt ingegaan op bovengenoemde vragen. Met de nadruk op het werk-aspect. Want contentmarketing heeft een ‘sexy image’, maar is (vooral) ook een kwestie van hard werken: reviewen welke content je als organisatie al hebt, collega’s enthousiasmeren, management overtuigen, content optimaliseren voor de verschillende kanalen en media, etc.
Wie spreken er?
- Suzanne de Bakker – zelfstandig adviseur en universitair docent aan de Universiteit van Amsterdam op het gebied van contentmarketing, -strategie en branded content.
- Marieke Heesaskkers – brandmanager, Limburgia Utiliteitsdeuren
- Ingrid Archer – managing partner, spotONvision
- Laura Kerckhoffs – marketingmanager, AFAS
NIMA Masterclass
Tijdens deze NIMA Masterclass behandelen we een specifiek marketingthema waarbij we de theorie combineren met de praktische toepassing (NIMA B-niveau). Basiskennis aangaande het marketingthema is tijdens het volgen van deze class een vereiste.
Aantal deelnemers: maximaal 30.
PE-punten
Senior Marketing Professionals ontvangen 10 PE-punten voor het volgen van deze NIMA Masterclass.
Wat kost het?
NIMA-leden betalen het gereduceerde tarief van € 395 (excl. BTW). En het mooie is: jij als Marketingfacts-lezer ook! Gebruik daartoe bij inschrijving de code “MFKORTING”. Oh, en inschrijven doe je hier!
In de prijs inbegrepen zijn de lunch en het boek ‘Content Marketing; think like a publisher- how to use content to market online en in social media‘ van Rebecca Lieb.
Mooi artikel!