Leukedingendoen.nl wordt ook magazine

1 juli 2005, 03:36

Leukedingendoen.nl werkt samen met Mo’Media aan een nieuw tijdschrift rondom unieke en verrassende vrijetijdsbesteding. De vormgeving is in handen van N=5. Net als de site en het boek ‘Top 100 Leukedingendoen’ (inmiddels derde druk) kent dit tijdschrift een indeling in moods, zoals ‘Nacht’, ‘Familie’, ‘Relax’ en ‘Fun’. Het tijdschrift Leukedingendoen verschijnt in een oplage van 45.000 en richt zich op twintigers en dertigers (bron: Adformatie).

Leukedingendoen.nl behoort voor mij, samen met voorbeelden als weekendjeweg.nl, miepkniep.nl en netalsindefilm.nl, tot de leuke en succesvolle Nederlandse internetiniatieven.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!