Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Live op het Social Service Congres: #webcareinhetwild! #ADV

1 december 2015, 13:30

Het programma van het Social Service Congres 2015 op 3 december wordt aangevuld met het zeskoppige webcareteam van T-Mobile. Zij zullen de gehele dag vanaf de congreslocatie “webcare in het wild” doen. Vraag hen alles wat je wilt weten over webcare, tone of voice, personalisatie, humor en social service!

Bekijk het programma en meld je aan

Organisaties ontdekken meer en meer de mogelijkheden van social media in klantenservice. Het begon met klachtenmanagement: luisteren naar klanten om klachten zo snel en goed mogelijk te verwerken. Vragen om advies via social media vormt de volgende stap. Nog een stap verder is social selling: commerciële kansen oppakken. De klant van nu vraagt overall om meerwaarde: snelle feedback, handige tips die het gebruik van een product of dienst verbeteren en vooral persoonlijke, op maat gesneden social service.

Bekijk het programma en meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!