Loyalty Profs en Studenten.net werken samen

16 september 2003, 03:52

Loyalty Profs en Studenten.net zijn een strategische samenwerking aangegaan om gezamenlijk meer exposure in de studentenwereld te genereren. Gezamenlijk zullen de partijen de website just4students.nl gaan exploiteren.

Just4Students.nl is een vervolg op en uitbreiding van de Just4Students pocket, die Loyalty Profs jaarlijks in samenwerking met Postkantoren BV uitgeeft. Dit kortingsbonnenboekje wordt verstrekt aan alle MBO, HBO en WO studenten van Nederland (550.000), op het moment dat zij hun OV-studentenkaart ophalen bij het Postkantoor. Hiermee heeft Loyalty Profs een contactmoment gevonden om alle studenten van Nederland in ??n keer te bereiken.

Ge?nteresseerde partijen krijgen nu op Just4Students.nl de mogelijkheid om naast het contactmoment van de Just4Students pocket, de doelgroep van studenten het gehele jaar door te bereiken. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van de kennis en ervaring van Studenten.net, de grootste studentenportal van Nederland.

Just4Students.nl bestaat, net als de Just4Students pocket, uit een verzameling van op de doelgroep gerichte aanbiedingen en kortingen. Deze kortingspagina wordt opgemaakt in de look and feel van Studenten.net en de Just4Students pocket.

Loyalty Profs is een dochteronderneming van TPG Post en marktleider in loyaliteitsconcepten. Studenten.net, onderdeel van All4Students BV, vertegenwoordigt sinds vijf jaar de grootste online studentencommunity van Nederland met 129.000 leden.

Bron:

http://www.marketing-online.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!