Maakt Pepsi voor de tweede keer een fout?

Maakt Pepsi voor de tweede keer een fout?
, ING Groep
@evr

Maakt Pepsi voor de tweede keer een fout?Pepsi herhaalt de Pepsi iTunes Music Promotion waarbij je via een code onder de dop van een Pepsi-fles gratis iTunes kunt downloaden. Al eerder werd deze aktie gehouden, waarbij op eenvoudig wijze voor de aankoop al de code kon worden verkregen.

Nu zou je denken daar hebben ze van geleerd!

Maar de aktie is nog steeds hetzelfde, dus opnieuw wordt de truc op diverse blogs uitgelegd. En toch denk ik dat Pepsi er van geleerd heeft; De vorige keer is er op weblogs intensief geschreven over de aktie. Juist door de aktie opnieuw op dezelfde wijze te lanceren krijgt men (denk ik) meer aandacht dan bij een gewijzigde aktie die in eerste instantie onkraakbaar zou zijn.

bron: Adrants


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.