Manager Tiësto: “Samenwerking merken, dj’s en dance-events ligt voor de hand” #ADV
Op 16 oktober is tijdens de Amsterdam Dance Event het congres ADE Dance & Brands, speciaal voor marketeers met een interesse in dance. Andrew Goldstone, manager van Tiësto, Seven Lions, MOTi, Dzeko & Torres and Zaxx én verantwoordelijk voor Tiësto’s record label Musical Freedom, komt over vanuit New York om een keynote te verzorgen. De reden waarom hij is gevraagd, weet Goldstone wel: “Ik heb ervaring met verschillende merken die dance music inschakelen in hun campagnestrategie.”
‘EDM is mijn favoriete muziek. Dat is al mijn hele leven zo. Het is de enige muziekstijl waarin ik me kan verliezen”, aldus een enthousiaste Goldstone. Goldstone gaat de rondetafeldiscussie leiden over de samenwerking tussen dance en brands. “Dance music trekt een bepaald publiek aan – noem het een doelgroep. En uiteraard zijn er merken die met deze doelgroep in verbinding willen komen. Ze willen zich met de kenmerken EDM en de fans van deze muziek associëren. Dan ligt samenwerking met dj’s en dance-events voor de hand. De merken waar ik op doel, zoeken jonge, avontuurlijke consumenten die van fun houden.”
Tot slot verheugt Goldstone zich op het ADE Dance & Brands-event. “Ik hoop veel leuke nieuwe mensen te ontmoeten én uiteraard ga ik ook oude vrienden zien.”
Goldstone zal optreden als leider van de rondetafeldiscussie op het congres, waarvoor de eerste aanmeldingen van marketeers, bureaumensen en belangstellenden uit de media- en muziekindustrie intussen binnenstromen.
Eventinformatie
- Wanneer: vrijdag 16 oktober, 12.00-06.00 uur
- Waar: De Duif, Prinsengracht, Amsterdam
- Prijs: € 145,-
- Inschrijven: danceandbrands.com