Marketingfacts Updates: in 6 weken up-to-date in online marketing
Vanaf 5 november behandelen we in 6 weken en in 6 sessies de belangrijkste onderwerpen op de agenda van de (online) marketeer. Aan de hand van presentaties en discussies met experts uit het veld. Dát is de Marketingfacts Updates, die we ook dit jaar weer organiseren in samenwerking met How & Knower.
Programma
Wellicht heb je het eerder voorbij zien komen dit jaar, de aankondiging voor de nieuwe Marketingfacts Updates. Zó nieuw zijn ze, dat we ons wat verslikt hebben in de benodigde voorbereiding. Vandaar dat we hebben gekozen voor een latere start – op 5 november 2015 wel te verstaan. In 6 wekelijkse sessies nemen vakkundige sprekers je mee langs de hot topics in de (online) marketing. Dit is het programma:
- Sessie 1 – 5 november: De impact van digitalisering op businessmodellen
- Sessie 2 – 12 november: Datagedreven marketing
- Sessie 3 – 19 november: Marketing automation en de customer journey
- Sessie 4 – 26 november: Mobile & wearables
- Sessie 5 – 3 december: Psychologie & neuromarketing
- Sessie 6 – 10 december: Contentmarketing
Voor een uitleg van de vragen waarop wordt ingegaan tijdens elke sessie, zie het uitgebreide programmaoverzicht.
Opbouw van de sessies
Elke sessie duur van 15 uur tot ca. 20.30 uur en kent de volgende opbouw:
- 15.00 uur: opening door de dagvoorzitter
- 15.15 uur: presentatie 1 – van wetenschap naar praktijk
- 16.15 uur: koffie/thee
- 16.45 uur: presentatie 2 – praktijkcase breed
- 17.45 uur: bespreken discussie-opdracht door de dagvoorzitter
- 18.00 uur: diner + discussie met de dagvoorzitter en de sprekers
- 19.00 uur: terugkoppeling van de discussie
- 19.15 uur: presentatie 3 – praktijkcase specifiek
- 20.15 uur: afronding
Sprekers
Per sessie zijn er dus 3 sprekers: de eerste brengt het kader aan door wetenschappelijke inzichten te verbinden aan de dagelijkse praktijk, de tweede geeft een overzicht van wat er speelt in het vakgebied en de derde behandelt uitgebreid een eigen praktijkcase.
De volgende sprekers zijn bevestigd:
- Thijs Broekhuizen, associate professor, Rijksuniversiteit Groningen
- Marco Derksen, digitaal strateeg, oprichter/eigenaar Marketingfacts en partner adviesbureau Upstream
- Bella Krisifoe, marketing communications and citizenship, IBM
- Maarten Stramrood, director online marketing & insights, Ziggo
- Manfred van Gurchom, lead in digital customer experience, Capgemini Consulting
- Wim Rampen, director of customer & brand management, OHRA
- Jerry Lieveld, ceo & chief creative, DARE TO DIFR
- Ronald Voorn, founder, Science for Business Group Nederland en adviseur, Brand & Business Architects
- Bart Schutz, chief psychology officer, Online Dialogue
- Suzanne de Bakker, docent in de corporate communicatie master, Universiteit van Amsterdam
- Tristan Lavender, content marketing manager, Raet
Wat levert het je op?
De kosten voor deelname aan het Marketingfacts Updates-programma bedragen 1.995 euro (excl. BTW).
Wat krijg je daarvoor terug? Na het volgen van Marketingfacts Updates ben je inhoudelijk op de hoogte van actuele thema’s en de laatste ontwikkelingen in de digitale marketing. De onderwerpen worden op expertniveau aangeboden. Je kennis wordt dus uitgebreid. Daarnaast is er volop gelegenheid om met andere professionals te netwerken.
NIMA Qualified Lecturers en NIMA Senior Marketing Professionals ontvangen bovendien 30 PE-punten voor het volgen van het programma.
Inschrijven kun je doen op de website van Marketingfacts Updates.