Massahysterie om iPod shuffle

13 januari 2005, 05:33

imageVlak na Steve Jobs’ MacWorld speech werd de Apple Store in San Fransisco compleet platgelopen met uitzinnige Apple fans.

“Employee Michael Lyen was handing out iPod shuffles as fast as he could pull them out of boxes. Many people were taking two and three at a time. It had the feel of someone handing out freebies on the street. Such is the lure of being one of the first to shell out $100 for a music player that is shorter than a pen.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Jeroen

    Dat snap ik dus echt niet hoor. Wat is er nou zo bijzonder aan dit apparaatje?


    13 januari 2005 om 07:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!