Masterclass Destination: Future #ADV

28 september 2015, 11:30

In een wereld die lijkt te draaien om big data, waardecreatie en netwerk economieën, stelt AOG School of Management de ‘hoe’-vraag. Hoe zet u big data in bij waardecreatie? Hoe hebben veranderende verdienmodellen invloed op uw marketing? En hoe innoveert u binnen de netwerkeconomie? Eén van de keynote-sprekers, ing. Marco Derksen, zal tijdens het evenement Destination: Future op donderdag 8 oktober een masterclass verzorgen over de belangrijkste ontwikkelingen in marketing en strategie bij de digitalisering van organisaties. Nieuwsgierig naar het marketingevenement? Bekijk dan hier volledige programma en meld je snel aan!

Dat de wereld is veranderd door de komst van digitale media is inmiddels wel duidelijk. Digitale media hebben de laatste jaren gezorgd voor een enorme verschuiving in de manier waarop mensen informatie zoeken, nieuws ontvangen en met elkaar communiceren. Daar waar men in het verleden afhankelijk was van het informatie- en nieuwsaanbod via traditionele media, zien we dat steeds meer mensen zelf informatie en nieuws met elkaar maken en delen via digitale media. Maar hoe bepaal je een nieuwe strategie rondom de digitalisering van je organisatie? Tijdens het inspiratieseminar ‘Destination: Future’ op 8 oktober aanstaande, gaan we met onze sprekers op zoek naar antwoorden. We nemen u mee in nieuwe ontwikkelingen en geven u handvatten om verder te bewegen in uw eigen digitale transities.

Aanmelden?

U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Kosten voor deelname zijn €75 per persoon. Alumni en deelnemers van AOG School of Management en hun introducees betalen slechts € 50.

Graag tot ziens op 8 oktober!

De stichting Academische Opleidingen Groningen, waar AOG School of Management onderdeel van uitmaakt, is op 29 augustus 1988 opgericht door het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Ons doel is u te inspireren uw waarnemingsvermogen aan te scherpen, en daar hebben we inmiddels 25 jaar ervaring in. Door u te laten kijken door een grote verscheidenheid aan academische brillen leert u samen 'Verder Denken', zodat een compleet en helder beeld ontstaat.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!