Mediaconsumptie stijgt

Mediaconsumptie stijgt

Ofcom, het bemiddelingsinstituut van de Britse communicatiesector, publiceerde afgelopen maand het rapport The Communications Market 2004. In het rapport de belangrijkste trends op het gebied van radio-, televisie- en telecommunicatie.

Belangrijke conclusie is dat de mediaconsumptie nog steeds stijgt. Zo steeg in de UK de gemiddelde online tijdbesteding van 2 uur per week in 1999 (tijdperk van analoge modems) tot 16 uur per week in 2004 (tijdperk van breedband). Ook de tijd die we besteden aan mobiel bellen nam toe, van 10 tot 27 minuten per week, evenals het aantal sms-jes per week, van 2 tot 15 gemiddeld per week.

Via:
Nieuwsbrief 6-minutes


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.