Mediaconsumptie stijgt

7 september 2004, 04:53

Ofcom, het bemiddelingsinstituut van de Britse communicatiesector, publiceerde afgelopen maand het rapport The Communications Market 2004. In het rapport de belangrijkste trends op het gebied van radio-, televisie- en telecommunicatie.

Belangrijke conclusie is dat de mediaconsumptie nog steeds stijgt. Zo steeg in de UK de gemiddelde online tijdbesteding van 2 uur per week in 1999 (tijdperk van analoge modems) tot 16 uur per week in 2004 (tijdperk van breedband). Ook de tijd die we besteden aan mobiel bellen nam toe, van 10 tot 27 minuten per week, evenals het aantal sms-jes per week, van 2 tot 15 gemiddeld per week.

Via:

Nieuwsbrief 6-minutes

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!