Mercedes Loves Benz

19 november 2004, 13:56

Mercedes Loves Benz

Via de microsite LoveMercedes maakt de bezoeker kennis met wat ze zelf de essentie van Mercedes-Benz noemen. Bezitters van een Mercedes vertellen hun verhaal met woorden, foto’s en video’s. Opnieuw prachtig gemaakt!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Evert Jan

    Ik krijg een dode link Marco.


    19 november 2004 om 14:18
    media

    Aangepast. Kijk vooral ook even naar de commercials en geniet. Wat mij betreft hebben ze online een aardige sfeer weten te creeren.


    19 november 2004 om 14:22
    Evert Jan

    Subliem. Stirling Moss in de Mille Miglia.

    En nóg zijn er mensen die de mogelijkheden van on line branding niet erkennen…zoals bij Philips


    19 november 2004 om 14:36
    media

    Inderdaad een mooi voorbeeld van online branding. Vind zowiezo dat de autoindustrie erg mooie online campagnes maakt. Zal ze binnenkort weer eens op een rijtje zetten.


    19 november 2004 om 22:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!