Microsoft AdWords

15 maart 2005, 04:31

Copycat Microsoft lanceert morgen – 16 maart – de pilotversie van haar Google AdWords kopie. Het grote verschil met Google is dat Microsoft de grote adverteerders met flinke kortingen zal voortrekken op de kleinere.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    c. vd berge

    tsja..geen verrassing lijkt me

    ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Veel winst is te behalen in de omgang met Click Fraude imho.


    15 maart 2005 om 06:05
    Gertjan van Laar

    ’t heeft lang geduurd voordat ze het namaakten…


    15 maart 2005 om 06:46
    paul

    First things first motief?!

    …eerts de zaken op search gebied op de rails zetten, daarna aan de slag met een eigen p4p systeem.

    Verder het vermoeden dat ze met Overture een goede deal hebben waardoor haast niet eens is geboden…


    15 maart 2005 om 20:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!