Microsoft’s Longhorn nog verder uitgesteld?

12 maart 2005, 07:30

Industry observers zetten vraagtekens bij Microsoft’s aankoop van Groove Networks: is het niet erg tricky om Groove’s p2p-technologie nú nog in Longhorn en Office 12 (proberen) te integreren?

Microsoft heeft eerder juist de Longhorn specs flink uitgekleed, om het OS in elk geval ergens volgend jaar in de winkelschappen te krijgen. En nu voegt ze dus weer andere dingen toe. Zou dat Longhorn überhaupt nog eens het levenslicht zien?

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    John Muijen

    Heb in het persbericht niets gelezen over Longhorn. Wel dat het de bedoeling is om Groove in Office te integreren.

    – John Muijen


    12 maart 2005 om 10:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!