Mogelijkheden free publicity op internet niet benut

Mogelijkheden free publicity op internet niet benut

Marketing-online.nl: Internet biedt organisaties allerlei mogelijkheden om free publicity te genereren. Maar veel organisaties weten niet hoe ze er effectief gebruik van kunnen maken. Dit zijn de voornaamste uitkomsten van het afstudeeronderzoek dat Stefan Herwig heeft verricht als onderdeel van de studie Bedrijfscommunicatie en Digitale Media aan de Universiteit van Tilburg.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Hallo Marco derksen,

    Op het moment ben ik bezig met een klein onderzoek naar Nike en haar policies tenopzichte van het genereren van free publicity. Ik werd naar deze site doorgelingkt maar in dit artikel zie ik geen specifieke resultaten van bedrijven staan. Nu is mijn vraag heb jij bevindingen gedaan over nike en zou ik deze eventueel kunnen gebruiken?

    mvg l. van Arkel

    geplaatst op
  • Je kunt meer informatie vinden over het afstudeeronderzoek van Stefan Herwig via de website van de Universiteit van Tilburg.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.