Nederlanders hebben geen kloten

Nederlanders hebben geen kloten

Marian Salzman weet hoe je een product zo cool kunt maken dat je er niet eens meer voor hoeft te adverteren. Maar Philips is zo hopeloos uncool dat het nooit meer goed komt. Met de rest van Nederland voorlopig ook niet trouwens. ‘Nederlanders hebben twee problemen: ze zijn arrogant en ze hebben geen kloten.’

Deze week een interessant interview met Amerika’s beroemdste trendwatcher in Intermediair.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.