NEN onderzoekt norm voor bereik online advertenties

NEN onderzoekt norm voor bereik online advertenties

Emerce: NEN, het centrum van normalisatie, gaat onderzoeken of er behoefte is aan een norm voor meetmethoden van online advertenties. Volgens het centrum zou het gelet op discussies in de media wel eens van cruciaal belang kunnen zijn dat er een norm komt waarin duidelijk gedefinieerd wordt waaraan een meetmethode voor het bereik van online advertenties behoort te voldoen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.