Niet alles is wat het lijkt.

11 april 2006, 08:59

In het kader van een eerdere posting vandaag over een weinig verhullende printcampagne, hierbij een virale variant. De laadtijd van deze advergame duurt weliswaar een paar minuten, maar de te horen soundtrack maakt het wachten draaglijker.

Persoonlijk had ik niet verwacht dat achter deze virale campagne de Amerikaanse rockband Morningwood schuil zou gaan. Wat mij betreft een ludieke manier van adverteren (via: adverblog.com).

Ronald ter Voert
ADVISOR | MODERATOR | EXPERT in the field of (digital) media, marcom, tech & innovation | Owner of RTV MEDIA. bij RTV MEDIA.

Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom, tech & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Hij is ook als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen, is dagvoorzitter en moderator bij EMERCE, produceert podcasts en nog veel meer.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Arash

    Laadtijd is wel vervelend lang. Met 20Mbit zit ik nu ruim 1 minute te wachten!


    11 april 2006 om 10:17
    Arash

    Zonder geluid heeft het dus geen enkele effect. Denk niet dat dit een succesvol Viral zal zijn. Ik wacht het af..


    11 april 2006 om 10:19
    Ronald ter Voert

    @arash: geluid is inderdaad een belangrijk onderdeel van deze viral. 😉

    Dat de laadtijd een vaststaande lengte heeft en dus niet sneller gaat door een betere/snellere verbinding is absoluut een minpunt.


    11 april 2006 om 10:28
    Roy Huiskes – chapter42

    hahaha, ik vind het best verstandig 😉


    11 april 2006 om 11:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!