Nieuwe namen én nieuwe startdatum Marketingfacts Updates

Nieuwe namen én nieuwe startdatum Marketingfacts Updates
, Evolve
@bramkoster

Er blijft nieuws komen over Marketingfacts Updates! Naast enkele nieuwe namen hebben we ook een nieuwe startdatum, te weten 2 april. Wie zien je dan en daar!

Nieuwe startdatum

Wij zijn heel enthousiast over het programma. Niet gek natuurlijk, maar in ons enthousiasme hadden wij wat minder rekening gehouden met de huidige vakantieperiode. De voorjaarsvakantie maakt het voor veel geïnteresseerden lastig om af te stemmen met collega's, managers en "HR". Dat zorgde ervoor dat veel mensen de eerste sessie(s) dreigden mis te lopen.

Daarom hebben we, in overleg met de sprekers, besloten de eerste 2 sessies, over E-business en Online advertising, te verzetten naar later in het programma. De start van het programma is nu op 2 april a.s. Zie hieronder het hele programma met de nieuwe data.

Nieuwe namen

Tegelijkertijd hebben we weer wat mooie nieuwe sprekers te melden voor het programma, te weten:

  • Gijs Moonen, digital consultant bij LEWIS PR (sessie Online PR & branding)
  • Mark de Kock, oprichter van Mobylizr, initiator van Mobile First en managing partner RIDE (sessie Mobile marketing)
  • Berend Sikkenga, manager virtual customer services bij Ziggo (sessie Customer service).

Programma

Het aangepaste programma ziet er incl. deze nieuwe namen als volgt uit. Elke masterclass vindt plaats van 14.00 tot 18.00 uur.

2-4-2013 - Online PR & branding

  • Expert: Freek Janssen en Gijs Moonen, resp. content director en digital consultant bij LEWIS PR.
  • Klant: Harold Reusken, specialist social media & public relations/senior press officer bij ING.

16-4-2013 - Mobile marketing

  • Expert: Mark de Kock, oprichter van Mobylizr, initiator van Mobile First en managing partner RIDE.
  • Klant: Mark de Bruin, marketing & innovatie bij ANWB.
  • Klant: Brechtje de Leij, senior productmanager mobile bij Sanoma Media/NU.nl.

14-5-2013 - Affiliate marketing

  • Expert: Jochem Vroom, managing director bij Imbull.
  • Klant: nnb

28-5-2013 - Online advertising

18-6-2013 - E-mailmarketing

  • Expert: Jordie van Rijn, onafhankelijk e-mailmarketingconsultant.
  • Klant: nnb

2-7-2013 - Usability & design

  • Expert: nnb
  • Klant: Thomas Marzano, global head of brand communication design bij Philips Design.

3-9-2013 - Social media marketing

17-9-2013 - Customer service

1-10-2013 - Online video

  • Expert: Remco Bron, business development & co-founder bij Yubby.com / Dik.nl, trainer online video & social media bij NewMediaBrains en mede-oprichter Innovader.
  • Klant: nnb

29-10-2013 - Zoekmachinemarketing

  • Expert: Remi van Beekum, chief operations officer bij Storm MC.
  • Klant: nnb

05-11-2013 - Web analytics

  • Expert: nnb
  • Klant: nnb

19-5-2013 - E-commerce

3-12-2013 - E-business

  • Expert: Stef Heutink, internetstrateeg bij internetpeople.nl en voorheen o.a. business development director bij the people's valley.
  • Klant: Ronald Velten, marketing, communications & citizenship director bij IBM Benelux.

17-12-2013 - Wrap-up

  • Programma wordt later bekendgemaakt.

Houd voor de aanvullingen op het programma deze website in de gaten én volg het Marketingfacts Updates-twitteraccount!

Voor meer informatie en inschrijven kun je terecht op www.marketingfactsupdates.nl (wordt z.s.m. bijgewerkt met laatste programma-updates). Heb je vragen? Laat het weten in de comments of via e-mail.

Tot 2 april bij de eerste sessie van Marketingfacts Updates!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.