Nieuwe bloggers op Marketingfacts
Deze maand is het team van Marketingfacts uitgebreid met 5 nieuwe bloggers: Richard van Hooijdonk, oprichter van een van de snelst groeiende marketingbureaus MarketingXperts, Erwin van Lun, voormalig medewerker van Ogilvy en auteur van het binnenkort te verschijnen boek Van Massamerk naar Mensmerk, Martijn van Osch, talentvol cabaretier/muzikant maar vooral ook interactief marketeer via zijn eigen bedrijf Het Jaar, Robert de Boer, sinds kort afgestudeerd en zelfstandig ondernemer en last but not least Jorn Moraal van, wie kent het inmiddels niet, fris idee en 212 Amsterdam.
Samen met de andere bloggers op Marketingfacts proberen we dagelijks de meest interessante en opmerkelijke zaken op het gebied van interactieve marketing te brengen. Er is bewust gekozen voor een grote groep van enthousiaste mensen om op die manier alle deelgebieden te kunnen dekken. Mocht je toch nog het idee hebben dat we een onderwerp missen (of teveel over bepaalde onderwerpen schrijven), laat dit dan via email of in de reacties weten.
Richard, Erwin, Martijn, Robert en Jorn welkom en heel veel succes!
Succes heren!
het wordt hier nog een keer echt gezellig!
veel plezier allemaal!
Hey, het was hier altijd al gezellig 😉
Flink aan het ronselen hè. Straks heb je meer bloggers dan lezers 😉
Doelstelling is ook dat alle lezers aktief meedoen dus ik heb daar geen enkel probleem mee!
Hoe meer bloggers, hoe meer invalshoeken, hoe beter de website. Ga zo door Marco. En succes nieuwe bloggers.
Welkom! Ben benieuwd welke berichtgeving we kunnen verwachten :-]
Nou, dat wordt nog een flinke BBQ, Marco! 😉
Welkom iedereen!
Ben ook op zoek naar een geschikte locatie en tijdstip waarbij minimaal de helft afvalt. Wat denk je van een maandagochtend-bbq op een van de waddeneilanden bijvoorbeeld 😉
Je kan de BBQ toch ook in de Arena of Kuip geven?
Hoe meer nieuws hoe vaker ik hier terug kom :]
veel succes
Welkom op dit mooie medium heren, ik zie jullie bijdragen met interesse tegemoet. Ciao Guido
Krijg toch het idee dat je jezelf naar goed ICT gebruik overbodig maakt op dit log! 🙂
Lijkt mij een prima doelstelling waar ik geen probleem mee zou hebben. Marketingfacts zou een goed beeld moeten geven wat er speelt op het gebied van interactieve marketing en dat kan onmogelijk door een persoon worden gerealiseerd. Mijn uitdaging zit ‘m steeds meer in het bewaken van de kwaliteit en het vinden van de juiste balans.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!