Nieuwe prijs voor serviceverlening: de Gouden Slak

4 december 2003, 22:41

Wachtlijsten in de zorg, lange wachttijden bij helpdesks en wachten op levering van een product. Vaak duurt het allemaal t? lang. Ook Dat Nog gaat hiervoor de Gouden Slak uitreiken. Je kunt bedrijven en instellingen die niet vooruit te branden zijn nu online nomineren.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Taco Fortgens

    Leuk de Gouden Slak,vooral als je de bedenker van dit programma bent, en een ander dus ermee vandoor gaat,ik had een drietal varianten bedacht voor dit programma,en nu gaat de KRO,en Ookdatnog ermee heen?

    zie copie van de mail(let op de datum)

    ZIE COPIE MAIL-HIERONDER——————————————————————

    hallo Taco

    >

    > zou je het idee van de gouden prullemand nog een keer kunnen mailen. Op de

    > een of andere manier heb ik het niet meer, terwijl ik het wil doorsturen

    > naar die andere programmamaker waar ik het over had.

    >

    > alvast bedankt. groeten

    > Pascalle Quaden (kro/ Medialab)

    >

    > —–Oorspronkelijk bericht—–

    > Van: Taco Fortgens [mailto:taco.fort@multiweb.nl]

    > Verzonden: donderdag 28 juni 2001 9:01

    > Aan: [email]medialab@kro.nl[/email]

    > Onderwerp: Programma-ideeën gezocht


    13 juni 2004 om 07:52
    media

    Erg lullig. Ik neem aan dat je hier de KRO ook van op de hoogte hebt gebracht. Wat was hun reaktie?


    13 juni 2004 om 14:03
    Taco Fortgens

    Uiteraard heb ik een email naar de KRO gestuurd,maar vrees

    dat ze net doen of hun neus bloed!

    Ga wel gerechtelijke stappen ondernemen als ik niet tot een accoord met ze kom!


    15 juni 2004 om 11:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!