Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
wel wachten tot de inkt droog is 😉
“biometric user identification”
gaat dat op geur?
(sorry, tis vrijdagmiddag)
Kan d’r ook keukenpapier in? Ik ben meer van de breedband namelijk.
Wel oppassen met hard nieuws.
Dus zelfs op het toilet moet de krant plaats maken voor nieuwe media! 😉
REET! Zo schrijf je dat REET!
Of AARS
tis al laat hè . . .
Alleen jammer dat als je ’s nachts naar het toilet gaat, je te moe bent om het nieuws te lezen waarmee je je kont afveegt. Maar goed, misschien is dat ook wel het kwaliteitsniveau van het nieuws van tegenwoordig.
Maar als dan net iemand het nieuws ‘gelezen’ heeft, dan heeft is de volgende toch niet echt gelukkig met het slechte nieuwe nieuws aanbod 🙂
Voordat ik het vergeet, even het inkoppertje “riooljournalistiek” maken.
… komt spam eindelijk een keer op een goede plaats terecht.
Waarschuwt ie ook als het papier weer aangevuld moet worden? Wat te doen in het geval van een paperjam? Wat als het nieuws op is? Moet ik dan als een gek gaan bloggen om er weer papier uit te krijgen? Daar kan ik me nou echt zorgen om maken…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!