Nieuwssites moeten inspelen op tijd van de dag

Nieuwssites moeten inspelen op tijd van de dag

Onderzoekers van MORI hebben ontdekt dat de behoefte aan nieuws op krantensites varieert op verschillende uren van de dag, maar wel een vast patroon vertoont.

Krantensites kunnen hun voorpagina’s daar het beste op afstemmen, vinden zij. ‘s Morgens is er vooral interesse voor algemeen laatste nieuws, ‘s middags neemt de interesse in etnertainmentnieuws toe, ‘s avonds staan vacatures, auto’s, huis en haard en uitgaan centraal in de gedachten van de bezoekers, en online shopping.

Het onderzoeksrapport [http://www.moriresearch.com/news/articles/dayparts_0103.html]Online Dayparting: Claiming the Day, Seizing the Night[/url] kost $395.

Bron:
http://www.onlinepublishingnews.com/

Zie ook:
http://www.digitaledge.org/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.