No more Flash-intro’s

25 januari 2005, 17:32

Vraagt je klant nog steeds om een Flash-intro? Stuur ‘m naar deze link.

Werkzaam bij TNS Singapore als Senior Manager Interactive op het gebied van (nieuwe) media en emerging technologies. Met name gespecialiseerd in het toepassen van nieuwe onderzoeksmethoden en -technieken.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Engeltje

    Heerlijk 🙂


    25 januari 2005 om 17:59
    Frans Peter

    Nice….


    25 januari 2005 om 20:06
    Carl Mangold

    Is nog steeds erg leuk, maar stamt uit eind vorige eeuw…


    26 januari 2005 om 08:57
    Karlijn

    vorige eeuw, maar nog steeds actueel!


    26 januari 2005 om 08:59
    Bernice

    Kun jij niet een leuke nieuwe verzinnen Carl? Denk dat dat filmpje nl meer zegt dan 100 onderzoeken of 1000 expert-reviews.


    26 januari 2005 om 09:36
    Carl Mangold

    Daar heb ik – helaas – geen tijd voor, Bernice. En bovendien is ’t door jou genoemde filmpje nog steeds actueel genoeg.

    Wat er nog wel aan ’t filmpje zou kunnen worden toegevoegd, zijn teksten in een 5-punts pixelfontje, continu aan-en-uit knipperende foto’s en teksten en ingewikkelde menuutjes waarmee je bijvoorbeeld de achtergrondkleur – duh – van een filmpje kunt instellen.

    Het is overigens erg jammer dat een overvloed aan onbekwame lieden deze techniek zo’n slechte naam geeft. Je kunt met Flash immers prachtige dingen doen, zowel in vormgeving als ROI, als je je maar continu blijft focussen op duidelijkheid, modulaire opbouw en snelle inlaadbaarheid.


    26 januari 2005 om 10:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!